Ter Spegelt Front Office dec 23

Wij maken jullie graag blij!

Hulp nodig met het vinden van de ideale vakantie?

Wij helpen je graag!

Chat met ons

Postelseweg 88
5521 RD Eersel

Bereken route

Zoek in de veelgestelde vragen

Algemene vragen

Volgeboekt! Is er een wachtlijst?

Nee, wij werken niet met wachtlijsten in periodes dat we volgeboekt zijn. We raden je aan om de beschikbaarheid op de website in de gaten te houden. Komt er iets vrij? Dan is het daar zichtbaar!

Zijn honden of andere huisdieren toegestaan?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan. Dit geldt voor het gehele park. Wel maken wij uitzonderingen voor hulphonden. Voor meer informatie hierover neem contact op met de receptie.

Is er WiFi aanwezig op het park?

Je kan gratis gebruik maken van het WiFi netwerk bij een aantal openbare locaties op het park, De Wijde Blick, SterrenStrand, La Cantina en De Keizer.

Verblijf je in een accommodatie?
Dan heb je met 4 apparaten toegang tot het WiFi netwerk. In onze Lodges vind je de code in de aankomstmap. Bij HuurCaravans en Chalets ontvang je bij aankomst een code van onze receptioniste.

Huur je een kampeerplaats?
Dan is het mogelijk om WiFi bij te boeken voor 1 persoon of een familieaccount, voor 4 apparaten. Je kunt een inlogcode aanschaffen voor een dag, een week of een maand.

Wat is er aan glutenvrij eten mogelijk?

Belangrijk om altijd bij bestellen duidelijk aan te geven dat iemand een gluten allergie heeft. Sommige bereidingen moeten namelijk apart van de rest gedaan worden. Bij De Keizer wordt alles a la minute gemaakt en kunnen we daar rekening mee houden. We hebben altijd voor beide kanten (De Keizer en De Wijde Blick) glutenvrij brood in huis en ook glutenvrij frituur.

Wijde Blick: hebben diverse soorten gerechten glutenvrij (pannenkoek, glutenvrij pasta maar we hebben ook glutenvrije saus) bij het bestellen graag duidelijk vermelden van de allergie.

LekkerSnacken: onze friet in LekkerSnacken is altijd glutenvrij, maar we hebben ook glutenvrije snacks (kroket en frikandel) en we hebben mayonaise glutenvrij.

Bij de Spar supermarkt is er glutenvrij brood te verkrijgen. Dit dien je wel vooraf te bestellen bij de supermarkt.

Eigen glutenvrij eten meebrengen mag. Dit warmen we graag voor je op.

Kan ik een late check-out boeken?

Ja, het is mogelijk om een late check-out bij te boeken in het laagseizoen en indien beschikbaar, dus niet tijdens feestweekenden en vakanties. Je checkt dan voor 22:00 uur uit in plaats van om 11:00 uur. De kosten hiervoor bedragen € 20,00 voor een basisplaats, comfortplaats of luxe plaats en € 30,00 voor een plaats met privé sanitair (plus).

Betalingstermijnen bij een nieuwe boeking

Na het maken van een boeking gelden de volgende betalingstermijnen en percentages:

  • De eerste betaling (aanbetaling) dient binnen 4 weken na het boeken te worden voldaan (ong. 50% van het totaalbedrag).
  • De restbetaling dient uiterlijk 6 weken voor aankomst te worden voldaan.
Extra kosten voor activiteiten

Aan de activiteiten: bandraften, MiniGolf en het Kabouterpad zijn kosten verbonden. Je kunt hiervoor terecht bij onze receptie. Alle overige activiteiten zijn inbegrepen.

Waar vind ik de plattegrond?

De plattegrond van het park vind je hier. Daarnaast vind je per accommodatie een plattegrond waarop je de ligging van die specifieke kampeerplaatsen/accommodaties terugvindt.

Zijn elektrische steps toegestaan?

Met ingang van seizoen 2023 zijn elektrische steps, waaronder ook elektrische steps met zadel, niet toegestaan op ons park.

Zijn scooters/brommers toegestaan op het park?

Het is niet toegestaan om met je (elektrische) scooter of brommer over het park te rijden. Wanneer je deze mee wilt nemen naar je (kampeer)plaats is dat uitsluitend lopend met het voertuig aan de hand toegestaan.

Kan ik een groepsboeking maken?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de receptie, zij helpen je graag verder. Je kunt de receptie bereiken via: 0497-512016.

Is het de bedoeling dat het bedrag van de boeking meteen wordt betaald?

Nee, dat hoeft niet per se. Binnen vier weken na het maken van jouw reservering verwachten wij de eerste aanbetaling. De restbetaling dient uiterlijk zes weken voor aankomst te worden voldaan. Echter wanneer de dag van aankomst binnen 90 dagen na het boeken valt, geldt er één betalingstermijn.

Kan ik nog personen bijboeken?

Ja, je kan tot maximaal 6 personen bijboeken op een kampeerplaats. Verblijf in je een accommodatie, dan kun je tot het maximale aantal personen bijboeken waar de accommodatie voor geschikt is.

Is het toegestaan om een kampvuur te maken?

Nee, het is helaas niet toegestaan om een kampvuur te maken. Open vuur is verboden op ons park.

Hebben jullie ook jaarplaatsen?

Zeker! Een gedeelte van het park is gereserveerd voor jaarplaatsen. Bij deze jaarplaatsen heb je de mogelijkheid om het hele seizoen gebruik te maken van de faciliteiten en activiteiten die TerSpegelt te bieden heeft. Tot en met seizoen 2026 bieden wij jaarplaatsen te huur aan. Vanaf seizoen 2027 hebben wij geen jaarcamping meer.

Ben je op zoek naar een stacaravan? Op ons park worden verschillende kampeermiddelen te koop aangeboden door gasten van ons park. Om de advertenties te bekijken, klik hier.

Aankomst & Vertrek

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Verblijf je op een kampeerplaats?
Dan kan je inchecken vanaf 14:00 uur.

Verblijf je in een huuraccommodatie?
Je accommodatie is vanaf 16:00 uur beschikbaar.

Je bent al wel eerder van harte welkom om van alle faciliteiten gebruik te maken. Zorg dat je alles hebt geregeld voordat de vakantie gaat beginnen! Kenteken doorgeven, gegevens van medereizigers toevoegen of de laatste betaling doen. Dat kan op: ''MijnTerSpegelt''.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Verblijf je op een kampeerplaats?
Uitchecken uiterlijk om 11:00 uur.

Verblijf je in een huuraccommodaties?
Uitchecken uiterlijk om 10:00 uur. Sleutel van de accommodatie mag gedeponeerd worden in de sleutelpaal bij de slagboom. Je mag op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten. Auto dient geparkeerd te worden op de parkeerplaats van de Natuurpoort.

Is er een laadpaal voor elektrische auto's?

Ja, we hebben op het park verschillende laadpalen voor elektrische auto's. Ook heb je de mogelijkheid je auto op te laden op de parkeerplaats tegenover De Keizer eten & drinken.

Waar kan ik mijn auto/tweede auto parkeren?

Per reservering heb je toegang tot het park met maximaal 1 auto. Indien je een 2e auto bij hebt, kan deze geparkeerd worden aan de overkant van de weg, bij de ingang van Natuurpoort TerSpegelt, tegenover De Keizer eten en drinken.

Wat zijn de kosten voor een logé?

Je betaalt voor een logé €10,00 p.p.p.n. (exclusief toeristenbelasting).

Tot hoe laat kan ik inchecken?

Je kan bij onze receptie inchecken tot sluitingstijd, dit wisselt van 17:00 uur tot 21:00 uur, zie hiervoor onze openingstijden. Je mag tot 23:00 uur het park oprijden met de auto. Indien de receptie gesloten is als je aankomt, kan je alvast installeren en de dag erna komen inchecken.

Faciliteiten

Is er verwarming in het SterrenStrand?

Boven het terras hangen terrasverwarmers voor de stilzittende ouders, verder zijn we afhankelijk van de zon.

Wat voor soort vis zit er in de vijver?

Er zit voornamelijk voorn en baars in de visvijver.

Wat zijn de kosten voor fietsverhuur?

De actuele prijzen van de fietsverhuur vind je in de TerSpegelt app. In de app kan je ook gemakkelijk een fiets, e-bike, BMX, bolderkar of buggy huren.

Faciliteiten op aankomst- en vertrekdag

Je mag op de dag van aankomst en vertrek al/nog de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten.

Kosten dagbezoek aan TerSpegelt?
  • Dagbezoek (iedere persoon vanaf 2 jaar): €5,50.
  • Dagbezoek incl. SterrenStrand (iedere persoon vanaf 2 jaar): €12,50

Huren & Kamperen

Is er kindersanitair aanwezig in de toiletgebouwen?

In alle sanitairgebouwen is kindersanitair aanwezig (toilet, wastafel, bad, douche). Uitzondering toiletgebouw 27 & 72 hebben geen kindertoilet.

Is er mindervalide sanitair aanwezig?

In het sanitairgebouw bij de LuxeTent is mindervalide sanitair aanwezig. Hiervoor kan je een sleutel bij de receptie halen, voor €5,- borg. Bij Standpaviljoen De Wijde Blick is ook een mindervalide toilet aanwezig.

Hoe groot mag een bijzettentje zijn?

Maximaal 2,5m x 2,5m

Wat voor soort speeltoestellen staan er op de veldjes?

Hieronder zie je per veldje welk speeltoestel erop staat.

Veld 3: glijbaantje met zandbak
Veld 4: zandbak met daarin een "auto" en een glijbaan
Veld 5: zandbak met daarin een "schip"
Veld 6: glijbaantje met zandbak
Veld 7: glijbaantje en klimtoestel
Veld 9: glijbaan in een ''trein''
Veld 10: zandtafel
Veld 11: zandbak met glijbaan in een ''schip''
Veld 12: zandbak met glijbaan en een hangmatschommel
Veld 27: zandbak met klimtoestel met glijbaan
Veld 28: schommel voor kind en voor peuter en een glijbaan
Veld 29: een speelhuisje
Veld 33: zandbak met een speeltoestel in de vorm van een helikopter
Veld 34: zandbak met glijbaan en klimtoestel
Veld 40: zandbak met een groter speeltoestel met glijbaan en klimtoestel
Veld 80: zandbak met grote wip (4 persoons), hangmatschommel en duikelrek
Veld 92:
Veld 93:
Veld 94: zandbak met een glijbaan (olifant) & wipje
Veld 95: zand- en watertafel 
Veld 96: zand- en watertafel 

Moet ik bed- en/of badlinnen meenemen?

Als je in een huur accommodatie verblijft hoef je geen bedlinnen mee te nemen, dit is namelijk (verplicht) bijgeboekt. Wat is er inbegrepen bij bedlinnen? Kussen, dekbed, hoeslaken, kussensloop en dekbedovertrek. Badlinnen (grote en kleine handdoek) en keukenlinnen (een theedoek en een handdoek) kunnen ook bijgeboekt worden, maar zijn niet standaard inbegrepen. De pakketten kunnen tot 2 dagen voor aankomst in ''Mijn TerSpegelt'' worden bijgeboekt.

Zijn de bedden opgemaakt?

Nee, de bedden zijn niet opgemaakt. Bedlinnen pakketten liggen wel klaar in de accommodaties. Het is niet mogelijk om opgemaakte bedden bij te boeken.

Staat er een kinderstoel / campingbedje / bedhekje in de accommodatie?

Deze staan niet standaard in de accommodatie. Wel is het mogelijk om deze bij te boeken. Dit zal klaarstaan in de accommodatie als je aankomt. Indien je dit vooraf niet hebt bijgeboekt, kan dit ter plaatse de receptie, op basis van beschikbaarheid uiteraard.

Hebben jullie ook faciliteiten voor campers?

Jazeker! Vooraan op het park vind je een service plek voor campers, je vindt deze naast de in- en uitcheckstrook. Hier kan je water lossen en water vullen. Om het chemisch toilet te legen kan je bij twee toiletgebouwen terecht, het gebouw bij veld 32 en het gebouw bij veld 72.

Mag ik twee bijzettenten plaatsen op mijn kampeerplaats?

Ja, dit mag. Je betaalt voor de 2de bijzettent € 4,00 per nacht.

Mag ik een voortent en luifel plaatsen aan mijn kampeermiddel?

Ja, je mag beiden plaatsen aan je kampeermiddel.

Wij hebben een samengesteld gezin, kunnen wij op één kampeerplaats staan?

Hier kunnen we zeker wat in betekenen. Neem hiervoor telefonisch contact op met de receptie, zij helpen je graag verder. Je kunt de receptie bereiken via: 0497-512016.

Kunnen wij twee kampeerplaatsen tegelijk boeken?

Wanneer je twee kampeerplaatsen naast elkaar wilt reserveren, maak je per gezin één reservering. In de voorkeursboeking kan je aangeven welke kampeerplaats je wilt. Je kan ook altijd contact opnemen met de receptie via +31 (0)497-512016.

Mag ik op mijn kampeerplaats BBQ’en?

Ja, dat is geen probleem!

Kan ik voor een langere periode komen kamperen?

Ja! Wij hebben verschillende mooie lange kampeerarrangementen zodat jij lekker lang kan genieten op TerSpegelt. Zo kun je een juni arrangement, een september arrangement of een naseizoen arrangement nemen. Dan kun je voor een lange periode op een mooi plekje kamperen. Meer informatie vind je hier.

Kan ik een voorseizoen arrangement of seizoen arrangement boeken?

Op TerSpegelt bieden wij geen voorseizoen en/of seizoen arrangement aan. Wel is het mogelijk om een korter arrangement te boeken. Lees hier meer informatie over onze arrangementen.