
Algemene vragen
Wat zijn de openingstijden?
Alle openingstijden vind je hier.
Zijn huisdieren toegestaan?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan. Dit geldt voor het gehele park. Wel maken wij uitzonderingen voor hulphonden. Voor meer informatie hierover neem contact op met de receptie.
Corona maatregelen in 2021?
Wij kijken uit naar het kampeerseizoen van 2021, wij verwachten op 26 maart de camping weer te openen. Waarschijnlijk moeten we dan ook rekening houden met de geldende corona maatregelen. Met de ervaring van seizoen 2020 weten we dat je ook een heerlijke kampeervakantie kan beleven in deze bijzondere tijd! Houd onze website in de gaten voor de meest actuele informatie.
Reservering omboeken i.v.m. corona?
Mocht je geboekte vakantie toch niet door kunnen gaan in verband met het coronavirus, dan is het mogelijk om je reservering kostenloos om te boeken naar een andere periode in 2021.
Is er WiFi aanwezig op het park?
Je kan gratis gebruik maken van het WiFi netwerk bij een aantal openbare locaties op het park, De Wijde Blick, SterrenStrand, Receptie, La Cantina en De Keizer.
Verblijf je in een accommodatie?
Dan heb je met 4 apparaten toegang tot het WiFi netwerk. In onze lodges vind je de code in de aankomstmap. Bij HuurCaravans en Chalets ontvang je bij aankomst een code van onze receptioniste.
Huur je een kampeerplaats?
Dan is het mogelijk om WiFi bij te boeken voor 1 persoon of een familieaccount, voor 4 apparaten. Je kunt een inlogcode aanschaffen voor een dag, een week of een maand. Voor kampeerplaatsen met privé sanitair plus is WiFi inclusief.
Betalingstermijnen bij een nieuwe boeking
Na het maken van een boeking gelden de volgende betalingstermijnen en percentages:
- De eerste betaling (aanbetaling) dient binnen 4 weken na het boeken te worden voldaan (50% van het totaalbedrag)
- De restbetaling dient uiterlijk 6 weken voor aankomst te worden voldaan (overige 50% van het totaalbedrag)
Extra kosten voor activiteiten
Aan de activiteiten: bandraften, midgetgolf, fietsverhuur, skelterverhuur en kabouterpad zijn kosten verbonden. Je kunt hiervoor terecht bij onze receptie. Alle overige activiteiten zijn inbegrepen.
Waar vind ik de plattegrond?
De plattegrond van het park vind je hier.
Daarnaast vind je per accommodatie een plattegrond waarop je de ligging van die specifieke kampeerplaatsen/accommodaties terugvindt.
Aankomst & vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Verblijf je op een kampeerplaats?
Dan kan je inchecken vanaf 14:00 uur.
Verblijf je in een huuraccommodaties?
Dan kan je inchecken vanaf 15:00 uur.
Zorg dat je alles hebt geregeld voordat de vakantie gaat beginnen!
Kenteken doorgeven, gegevens van medereizigers toevoegen of de laatste betaling doen.
Dat kan op: Jouw MijnTerSpegelt
Je mag op de dag van aankomst al de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Verblijf je op een kampeerplaats?
Uitchecken uiterlijk om 11:00 uur.
Verblijf je in een huuraccommodaties?
Uitchecken uiterlijk om 10:00 uur.
Sleutel van de accommodatie mag gedeponeerd worden in de sleutelpaal bij de slagboom.
Je mag op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten. Auto dient geparkeerd te worden op de parkeerplaats van de Natuurpoort.
Kan je een late check-out bijboeken?
Ja, het is voor kampeerplaatsen mogelijk om een late check-out bij te boeken in het laagseizoen, dus niet tijdens feestweekenden en vakanties. Je checkt dan voor 22.00 uur uit in plaats van om 11:00 uur. De kosten hiervoor bedragen € 20,00.
Moet ik bed- en/of badlinnen meenemen?
Als je in een huuraccommodatie verblijft hoef je geen bedlinnen mee te nemen, dit is namelijk (verplicht) bijgeboekt. Badlinnen en keukenlinnen kunnen ook bijgeboekt worden, maar zijn niet standaard inbegrepen.
Waar kan ik mijn auto/ tweede auto parkeren?
Per reservering heb je toegang tot het park met maximaal 1 auto. Indien je een 2e auto bij hebt, kan deze geparkeerd worden aan de overkant van de weg, bij de ingang van Natuurpoort TerSpegelt, tegenover De Keizer eten en drinken.
Is er een laadpaal voor elektrische auto’s?
Ja, we hebben op het park verschillende laadpalen voor elektische auto's. Ook heb je de mogelijkheid je auto op te laden op de parkeerplaats tegenover De Keizer eten & drinken.
Wat zijn de kosten voor een logé?
Logees betalen € 9,- p.p.p.n. Over dit bedrag wordt 6,5% toeristenbelasting berekend.
Informeer vooraf of logees in de door jou geboekte periode zijn toegestaan.
Staat er een kinderstoel in de accommodatie?
Nee niet standaard. Het is mogelijk om deze bij te boeken. Bij inchecken kan je deze ophalen bij de receptie.
Tot hoe laat kan ik inchecken?
Je kan bij onze receptie inchecken tot sluitingstijd, dit wisselt van 17:00 uur tot 21:00 uur, zie hiervoor onze openingstijden. Je mag tot 23:00 uur het park oprijden met de auto. Indien de receptie gesloten is als je aankomt, kan je alvast installeren en de dag erna komen inchecken.
Zijn de bedden opgemaakt?
Nee, de bedden zijn niet opgemaakt. Bedlinnen pakketten liggen wel klaar in de accommodaties.
Faciliteiten
Wat zijn de kosten voor fietsverhuur?
In 2020:
Volwassen fiets hele dag: €9,50 | week: €47,50
E-bike hele dag: €22,50 | week: €112,50
Kinderfiets hele dag: €7,- | week: €35,-
BMX fiets halve dag: €10,- | hele dag: €14,50 | week: €72,50
Kosten dagbezoek aan TerSpegelt?
Dagbezoek is op dit moment (i.v.m. het coronavirus) helaas niet toegestaan. Alleen gasten met een reservering voor een kampeerplaats of huuraccommodatie hebben toegang tot het park en alle voorzieningen.
Faciliteiten op aankomst- en vertrekdag
Je mag op de dag van aankomst en vertrek al/nog de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten.
