Voor meer informatie over COVID-19 en je vakantie op TerSpegelt verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.
Vragen rondom COVID-19
Lees hier de veelgestelde vragen rondom (kampeer)vakanties bij TerSpegelt en COVID-19. Wij willen graag alle vragen blijven beantwoorden, daarom het vriendelijke verzoek om eerst de antwoorden op deze veelgestelde vragen rondom je (kampeer)vakantie en COVID-19 te lezen, voordat je contact met ons opneemt. Alvast bedankt!
Update dd 14 april 2021
COVID-19 maatregelen
Recreatiepark TerSpegelt is geopend voor gasten die verblijven in onze accommodaties, op de seizoenscamping en voor kampeerders op kampeerplekken met privé sanitair en gedeeld sanitair.
Vele voorzieningen zijn geopend, zoals de buiten speeltuinen, het SportPlein, de PumpTrack, Natuurpoort TerSpegelt, de Midgetgolfbaan en het Kabouter- en Ontdekpad. Het is mogelijk om eten & drinken af te halen of te laten bezorgen. Via etenbijterspegelt.nl bestel je de lekkerste frietjes, pizza's, gerechten van De Wijde Blick en De Keizer eten & drinken. Of haal bij de take away kraam koffie, ijs of een lunch. Ook de supermarkt is geopend. Er is een goed gevuld recreatieprogramma, welke activiteiten je kan verwachten in de meivakantie vind je hier.
SterrenStrand, het zwembad en onze horecalocaties blijven gesloten in verband met overheidsmaatregelen.
Wij besteden op het gehele park extra aandacht aan schoonmaak en hygiëne.
We houden rekening met de richtlijnen van het RIVM. Dus houd 1,5 meter afstand, was regelmatig je handen en gebruik een mondkapje in publieke binnenruimtes.
Voor alle gasten geldt: als je koorts hebt, verkouden bent, klachten hebt die mogelijk onder het coronavirus vallen, kom je niet naar TerSpegelt. Blijf dan thuis. Dit geldt ook voor je gezinsleden. Zijn er tijdens je verblijf gezondheidsklachten die horen bij het coronavirus, neem dan passende maatregelen.
Met de ervaring van afgelopen weken weten we dat je ook een heerlijke kampeervakantie kan beleven in deze bijzondere tijd!
Reservering omboeken i.v.m. COVID-19?
Mocht je je geboekte vakantie niet door willen laten gaan in verband met COVID-19, dan is het mogelijk om je reservering om te boeken naar een andere periode in 2021 of 2022. Omboeken is mogelijk tot 1 week voor aankomst. Op dit moment boeken wij reserveringen om met een aankomstdatum tot en met 24 mei 2021. Voor boekingen met een aankomstdatum vanaf 25 mei vragen wij even geduld te hebben en onze berichtgeving in de gaten te houden.
Hoe zijn de sanitaire voorzieningen geopend?
Bij het gebruik van de sanitaire voorzieningen dien je rekening te houden met de richtlijnen van het RIVM. Het dragen van mondkapje is verplicht in de sanitaire gebouwen en volg hiervoor de aanwijzingen bij het sanitairgebouw, deze vind je hier. Bij de in- en uitgang vind je desinfecterende handgel. Het aantal gasten in de sanitairgebouwen moet worden beperkt, waardoor er altijd 1,5 meter afstand kan worden gehouden. Voor de schoonmaak maken we gebruiken van een specifiek ‘corona schoonmaak protocol’, waarbij we extra aandacht geven aan contactoppervlakken en aanraakpunten, daarnaast vinden er extra schoonmaakrondes plaats. De sanitairgebouwen worden zo vaak mogelijk geventileerd.
Is het park geopend voor dagbezoek?
Het park is gesloten voor dagbezoek (zwemplas, speeltuin en PumpTrack). Het park is alleen geopend voor gasten die overnachten in een huuraccommodatie of op een kampeerplaats en voor logees en visite aan verblijfsgasten. Voor visite betaal je € 5 per persoon. Logees betalen € 9 per persoon per nacht. Houd er voor bezoek in je kampeermiddel of accommodatie rekening mee dat er maximaal 1 persoon (met uitzondering van kinderen) op bezoek mag komen.
Het Kabouterpad en de Natuurpoort zijn wel geopend voor dagbezoek.
Avondklok bij TerSpegelt?
De avondklok is ook bij TerSpegelt van toepassing, de avondklok gaat om 22.00 uur in. Wij vragen alle gasten om dan in/bij je kampeermiddel of accommodatie te blijven.
Algemene vragen
Wat zijn de openingstijden?
Alle openingstijden vind je hier.
Zijn huisdieren toegestaan?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan. Dit geldt voor het gehele park. Wel maken wij uitzonderingen voor hulphonden. Voor meer informatie hierover neem contact op met de receptie.
Is er WiFi aanwezig op het park?
Je kan gratis gebruik maken van het WiFi netwerk bij een aantal openbare locaties op het park, De Wijde Blick, SterrenStrand, Receptie, La Cantina en De Keizer.
Verblijf je in een accommodatie?
Dan heb je met 4 apparaten toegang tot het WiFi netwerk. In onze lodges vind je de code in de aankomstmap. Bij HuurCaravans en Chalets ontvang je bij aankomst een code van onze receptioniste.
Huur je een kampeerplaats?
Dan is het mogelijk om WiFi bij te boeken voor 1 persoon of een familieaccount, voor 4 apparaten. Je kunt een inlogcode aanschaffen voor een dag, een week of een maand. Voor kampeerplaatsen met privé sanitair plus is WiFi inclusief.
Betalingstermijnen bij een nieuwe boeking
Na het maken van een boeking gelden de volgende betalingstermijnen en percentages:
- De eerste betaling (aanbetaling) dient binnen 4 weken na het boeken te worden voldaan (50% van het totaalbedrag)
- De restbetaling dient uiterlijk 6 weken voor aankomst te worden voldaan (overige 50% van het totaalbedrag)
Extra kosten voor activiteiten
Aan de activiteiten: bandraften, midgetgolf, fietsverhuur, skelterverhuur en kabouterpad zijn kosten verbonden. Je kunt hiervoor terecht bij onze receptie. Alle overige activiteiten zijn inbegrepen.
Waar vind ik de plattegrond?
De plattegrond van het park vind je hier.
Daarnaast vind je per accommodatie een plattegrond waarop je de ligging van die specifieke kampeerplaatsen/accommodaties terugvindt.
Boeken voor 2022?
Dat kan! Vanaf 26 maart is het mogelijk om een boeking te plaatsen voor het seizoen van 2022. Leg jouw favoriete plekje op de camping snel vast!
Aangezien bepaalde accommodaties/kampeerplaatsen in verschillende periodes erg gewild zijn, adviseren wij om zo snel mogelijk te boeken. De prijzen voor kamperen en huren worden in juli bekend gemaakt. Je ontvangt dan een nieuwe bevestiging met daarin de juiste prijs voor de door jou geboekte kampeerplaats/huuraccommodatie.
Je hoeft niet de volledige aanbetaling te voldoen, maar slechts € 50. De definitieve bevestiging met de geldende prijs en de betalingstermijnen ontvang je zodra de prijzen bekend zijn. Met de mogelijkheid om binnen 1 week kosteloos te annuleren of wijzigen. Mocht je de boeking niet door willen laten gaan, dan ontvang je € 50 euro retour.
Aankomst & vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Verblijf je op een kampeerplaats?
Dan kan je inchecken vanaf 14:00 uur.
Verblijf je in een huuraccommodaties?
Dan kan je inchecken vanaf 15:00 uur.
Zorg dat je alles hebt geregeld voordat de vakantie gaat beginnen!
Kenteken doorgeven, gegevens van medereizigers toevoegen of de laatste betaling doen.
Dat kan op: Jouw MijnTerSpegelt
Je mag op de dag van aankomst al de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Verblijf je op een kampeerplaats?
Uitchecken uiterlijk om 11:00 uur.
Verblijf je in een huuraccommodaties?
Uitchecken uiterlijk om 10:00 uur.
Sleutel van de accommodatie mag gedeponeerd worden in de sleutelpaal bij de slagboom.
Je mag op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten. Auto dient geparkeerd te worden op de parkeerplaats van de Natuurpoort.
Kan je een late check-out bijboeken?
Ja, het is voor kampeerplaatsen mogelijk om een late check-out bij te boeken in het laagseizoen, dus niet tijdens feestweekenden en vakanties. Je checkt dan voor 22.00 uur uit in plaats van om 11:00 uur. De kosten hiervoor bedragen € 20,00.
Moet ik bed- en/of badlinnen meenemen?
Als je in een huuraccommodatie verblijft hoef je geen bedlinnen mee te nemen, dit is namelijk (verplicht) bijgeboekt. Badlinnen en keukenlinnen kunnen ook bijgeboekt worden, maar zijn niet standaard inbegrepen.
Waar kan ik mijn auto/ tweede auto parkeren?
Per reservering heb je toegang tot het park met maximaal 1 auto. Indien je een 2e auto bij hebt, kan deze geparkeerd worden aan de overkant van de weg, bij de ingang van Natuurpoort TerSpegelt, tegenover De Keizer eten en drinken.
Is er een laadpaal voor elektrische auto’s?
Ja, we hebben op het park verschillende laadpalen voor elektische auto's. Ook heb je de mogelijkheid je auto op te laden op de parkeerplaats tegenover De Keizer eten & drinken.
Wat zijn de kosten voor een logé?
Logees betalen € 9,- p.p.p.n. Over dit bedrag wordt 6,5% toeristenbelasting berekend.
Informeer vooraf of logees in de door jou geboekte periode zijn toegestaan.
Staat er een kinderstoel in de accommodatie?
Nee niet standaard. Het is mogelijk om deze bij te boeken. Bij inchecken kan je deze ophalen bij de receptie.
Tot hoe laat kan ik inchecken?
Je kan bij onze receptie inchecken tot sluitingstijd, dit wisselt van 17:00 uur tot 21:00 uur, zie hiervoor onze openingstijden. Je mag tot 23:00 uur het park oprijden met de auto. Indien de receptie gesloten is als je aankomt, kan je alvast installeren en de dag erna komen inchecken.
Zijn de bedden opgemaakt?
Nee, de bedden zijn niet opgemaakt. Bedlinnen pakketten liggen wel klaar in de accommodaties.
Faciliteiten
Wat zijn de kosten voor fietsverhuur?
In 2020:
Volwassen fiets hele dag: €9,50 | week: €47,50
E-bike hele dag: €22,50 | week: €112,50
Kinderfiets hele dag: €7,- | week: €35,-
BMX fiets halve dag: €10,- | hele dag: €14,50 | week: €72,50
Kosten dagbezoek aan TerSpegelt?
Dagbezoek is op dit moment (i.v.m. het coronavirus) helaas niet toegestaan. Alleen gasten met een reservering voor een kampeerplaats of huuraccommodatie hebben toegang tot het park en alle voorzieningen.
Faciliteiten op aankomst- en vertrekdag
Je mag op de dag van aankomst en vertrek al/nog de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten.
