Ter Spegelt receptionisten footer website

We like to make you happy!

Welkom bij TerSpegelt!

Wat leuk dat je verblijft in de WaterLodge!
Op deze pagina vind je alle praktische informatie over de WaterLodge om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Download ook onze TerSpegelt app via Appstore of Google Play Store!
Hier vind je namelijk alle parkinformatie, openingstijden van faciliteiten en het recreatieprogramma. 

Overige informatie

Schoonmaak
Wij besteden grote zorg aan de schoonmaak van onze huuraccommodaties. Ben je hierover toch niet tevreden, geef dit dan door aan één van onze medewerkers bij de receptie. Wij zorgen er dan voor dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Er mag niet gerookt worden in deze accommodatie.

Te huur
Wens je tijdens je verblijf keukensets, badsets en/of extra linnenpakketten te huren, wij komen dit graag bij je langsbrengen. Ook voor het huren van kinderstoelen, campingbedjes en bedhekjes mag je telefonisch contact opnemen met de receptie.

Barbecue
Bij de accommodatie staat een barbecue. Het rooster graag na ieder gebruik schoon maken. Wij vertrouwen erop dat je de barbecue en het rooster netjes achterlaat bij vertrek!

Wifi
Door “WifiLodge” als netwerk te selecteren en een van onderstaande codes te gebruiken kun jij in de WaterLodge gratis gebruik maken van ons WiFi-netwerk. Indien je op het hele park WiFi wenst, dan kun je een code kopen bij de receptie. De TerSpegeltapp is (gedeeltelijk) zonder WiFi te gebruiken!

WaterLodge 1: Wifi Lodge – 01225873 
WaterLodge 2: Wifi Lodge – 70963419 
WaterLodge 3: Wifi Lodge – 61330189 
WaterLodge 4: Wifi Lodge – 83463081 
WaterLodge 5: Wifi Lodge – 60151732 
WaterLodge 6: Wifi Lodge – 40535545
WaterLodge 7: Wifi Lodge – 17886195 
WaterLodge 8: Wifi Lodge – 04640832
WaterLodge 9: Wifi Lodge – 54807708 

Storingen
Mocht je in de huuraccommodatie of op het park iets opmerken dat beschadigd is of niet naar behoren functioneert, dan kan je dit melden bij één van onze receptiemedewerkers. Onze technische dienst zorgt ervoor dat het zo spoedig mogelijk verholpen wordt.

Energie en water
Wij gaan zo zuinig mogelijk om met energie door gebruik te maken van zonne-energie en schemerschakelaars. Zet daarom de verwarming en lichten uit bij het verlaten van de accommodatie. Met het oog op milieu en kostenbeperking is het niet toegestaan om de auto te wassen op het park, zwembadjes te vullen, waterglijbanen te maken op de velden of om langdurig de kraan te laten lopen.

Terras
Wist je dat de schermen aan de zijkant van het terras als windscherm gebruikt kunnen worden? Als je even uit de wind wil zitten maak je het scherm vast boven aan de balk met de daarvoor bestemde elastieken.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust ‘live’ aan één van onze medewerkers!

Receptie: 0497-512016 (bij nood na sluitingstijd, optie 1)
Live chat: www.terspegelt.nl - WhatsApp: 0618531724

Inventarislijst

Wat is er allemaal aanwezig in de WaterLodge?

Mis je iets? Kom dan gerust even langs de receptie.

  • 10 platte borden
  • 10 ontbijtborden
  • 10 soepkoppen
  • 10 mokken
  • 10 compoteschaaltjes
  • 10 wijn/limonadeglazen
  • 10 bierglazen
  • 10 theeglazen
  • 1 sapkan
  • 10 lepels
  • 10 vorken
  • 10 messen
  • 10 theelepeltjes
  • 10 gebaksvorkjes
  • 2 groentelepels
  • 1 aardappellepel¬†
  • 3 houten lepels
  • soeplepel
  • bakspaan
  • juslepel
  • garde
  • kaasschaaf
  • schilmesje
  • broodmes
  • slacouvert
  • kurkentrekker
  • schaar
  • blikopener
  • flesopener
  • 8 eierdopjes
  • brood/snijplank
  • maatbeker
  • beslagkom
  • vergiet
  • 3 glazen schalen
  • dienblad
  • 1 steelpan
  • 3 kookpannen
  • koekenpan
  • braadpan
  • afvalbak
  • 3 onderzetters
  • afwasbak
  • emmer
  • toiletborstel/houder
  • veger/blik
  • zachte bezem
  • deurmat
  • kledinghangers
  • radio & TV
  • Nespresso - koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • combimagnetron
  • droogrek
  • vaatwasser
  • koel-vriescombinatie
  • stofzuiger
  • 8 x 1-pers. molton
  • 8 x 1-pers. dekbed
  • 8x hoofdkussen
  • BBQ

Gebruiksaanwijzingen

Hoe gebruik je de centrale verwarming?
Je vindt de knoppen voor de CV achter de trap links van de bedstee.
Er zijn 4 verschillende standen, gebruik hiervoor de linker knop.

Stand 0 = niet in gebruik
Stand 1 = minimaal
Stand 2 = comfort
Stand 3 = maximaal

Rechts naast de standenknop bevindt zich de thermostaat, hiermee geef je de gewenste temperatuur aan.

Bij het inschakelen duurt het een aantal minuten voordat de ‘heater’ begint te blazen. Je kunt bij koud weer starten met stand 3 en zodra de temperatuur aangenaam is stand 2 inschakelen. Dit is de meest comfortabele stand. Gedurende de nachturen gelieve stand 1 inschakelen.

Gelieve de verwarming uit schakelen indien je niet aanwezig bent. (stand 0)
In de badkamer hangt een stralingspaneel. Deze kun je bedienen met de tijdklok rechts boven de wastafel.

LET OP!
• De kachel mag niet worden bedekt.
• Het apparaat mag niet aan het zicht onttrokken worden door gordijnen, meubels, handdoeken enz.
• Zet de kachel uit zodra je de accommodatie verlaat

Hoe gebruik je de combi-magnetron?

De functies zijn op het bedieningspaneel duidelijk vermeld bij de toetsen. De display informeert en helpt je bij het instellen. Gebruik het ovenrooster bij het bereiden van gerechten. Plaats koude (diepvries) gerechten nooit direct op het glazen draaiplateau, dit kan dan barsten. Maak na ieder gebruik de binnenkant direct schoon met een vochtige doek.

Hoe gebruik je de vaatwasser?

In het servicepakket wat klaar stond bij binnenkomst, zit een ‘3-in1 vaatwastablet’. De vaatwasser beschikt over een 3-in-1 programma. Kies voor dit programma, dan is het niet nodig om de vaatwasser te vullen met zout en glansspoelmiddel, en je hebt een optimaal wasresultaat!

Werkt de verwarming niet of heb je vragen over het gebruik van combi-magnetron of vaatwasser?
Meldt dit dan bij de receptie of bel naar 0497-512016. Wij zullen de melding doorgeven aan de technische dienst. Zij komen dan zo snel mogelijk langs om te helpen.

Tot ziens!

Op de vertrekdag dienen de sleutels vóór 10.00 uur bij de receptie afgegeven te worden. Mocht je vertrekken buiten de openingstijden van de receptie, gelieve dit van te voren bij de receptie te melden. De sleutel kan dan in de sleutelbox bij de uitgaande slagboom gedeponeerd worden. 

Wat te doen vóór vertrek?

• Laat de WaterLodge veegschoon achter.
• Zet de verwarming/kachel uit en sluit alle ramen.
• Zorg dat alle gebruikte keukeninventaris weer schoon in de kastjes staat.
• Laat de koelkast aan en doe alle lichten uit.
• Je linnenpakketten mag je in de bijgeleverde witte zak stoppen en in de accommodatie laten staan voor onze
schoonmaakmedewerkers.
• Heb je een kinderstoel, campingbedje (met of zonder lakenpakket) en/of bedhekje gehuurd?
Dan alles graag schoon achterlaten in de accommodatie. Wij komen dit op de vertrekdag ophalen.
• Sorteer vuilnis, glas en papier en breng dit naar de milieustraat achter de supermarkt.

Hoe gaaf, stoer en gezellig was jouw vakantie?
Laat het één van onze receptiemedewerkers weten en geef opmerkingen en tips ook door.
We zien je graag weer terug.... TotZiens op TerSpegelt!